IMEI1

سریال تعمیری چیست؟

انتقال امتیاز ریجستری از یک دستگاه به دستگاه مشابه دیگر که شامل (تلفن همراه، تبلت، ساعت هوشمند، تبلت و …) میباشد که این فرایند بدون نیاز به داشتن پاسپورت ، پرداخت گمرکی میباشد.

به طور مثال  یک دستگاه آیفون 12 که مادربرد آن سوخته و غیر قابل تعمیر است ولی ریجستر شده است را در نظر گرفته در ثبت تعمیری امتیاز ریجستری دستگاه ایی که برد آن سوخته است را به برد دستگاه دیگر منتقل میشود و دستگاه جدید قانونی شده و آنتن دهی آن فعال میشود.

نکته :

زمان فراید انتقال امتیاز ریجستری تعمیری توسط سایت همتا 14 روز قرار داده شده است لذا تا فعال شدن دستگاه ثانی باید مدت مذکور را منتظر بمانید.

هزینه سریال تعمیری دستگاه ها مختلف بوده و به عوامل مختلفی از جمله برند دستگاه، مدل دستگاه، هزینه گمرکی و قیمت دلاری و عوامل دیگر بستگی دارد.

پلن پایه
Base
تومان 40.000 برای هر دستگاه
بدون محدودیت در ورژن اندروید
بدون محدودیت در باینری و بیلد نامبر
درصد موفقیت این سرویس 100% است
میانگین زمان انجام 10 دقیقه
ساعت 10 الی 22 فعال
سرویس رسمی سامسونگ
تعداد دستگاه قابل حذف یک عدد
مدت زمان قابل استفاده از سرویس 2 روز
مناسب اشخاص
پلن ویژه
Extra
تومان 30.000 برای هر دستگاه
بدون محدودیت در ورژن اندروید
بدون محدودیت در باینری و بیلد نامبر
درصد موفقیت این سرویس 100% است
میانگین زمان انجام 8 دقیقه
ساعت 8 الی 24 فعال
سرویس رسمی سامسونگ
تعداد دستگاه قابل حذف 10 عدد
مدت زمان قابل استفاده از سرویس 31 روز
مناسب فروشگاه بزرگ و شرکت
پلن اقتصادی
Pro
تومان 35.000 برای هر دستگاه
بدون محدودیت در ورژن اندروید
بدون محدودیت در باینری و بیلد نامبر
درصد موفقیت این سرویس 100% است
میانگین زمان انجام 9 دقیقه
ساعت 9 الی 24 فعال
سرویس رسمی سامسونگ
تعداد دستگاه قابل حذف 5 عدد
مدت زمان قابل استفاده از سرویس 15 روز
مناسب مغازه ها و فروشگاه کوچک
Base
$ 199 per month
Feature 1
Feature 2
Feature 3

سریال ریجستر شده کدار چیست؟

این سریال ها استفاده عمومی ندارند و فقط مورد نیاز تعمیرکاران و فروشندگان تلفن های همراه میباشد، تمامی سریال ها به صور قانونی تمام عوارض گمرکی پرداخت شده و کاملا قانونی هستند.

موارد استفاده از سریال کد دار:

  • ممکن است گوشی شما به دلیل تشابه سریال آنتن دهی آن قطع شده باشد.
  • سریال دستگاه بعد از خدمات نرم افزاری شامل فلش شدن ، آبدیت شدن صفر یا Null شده باشد و قابل بازیابی نباشد و ثبت تعمیری این مدل در دسترس نباشد.
  • سریال دستگاه بعد از سوختن هارد یا پریدن بیس باند قابل ریکاوری نباشد.
  • چنج گوشی های چینی دکمه ایی ساده که مشکل آنتن دهی دارند و لیست مدل آنها در سایت گمرک نباشد.

راهنمایی عمومی:

لازم به ذکر است که تمامی دستگاه هایی که قابلیت نصب سیمکارت دارند دارای کد IMEI هستند حتی دستگاه هایی که eSim دارند که متداول ترین آنها ساعت های هوشمند هستند.

نکته :

این خدمت برای همکاران موبایل فروش و تعمیرکاران موبایل تهیه شده است.

  • لازم به ذکر است که تمامی سریال ها قانونی بوده و ثبت شده در سایت همتا میباشند.
  • برای هر اسلات سیمکارت نیاز به یک شناسه IMEI میباشد.
  • رنج سریال ها با کد 86 و 35 شروع میشوند.
  • سریال ها به دو صورت تک سیم و دو سیم هستند.

 

پلن پایه
Base
تومان 60.000 برای هر جفت سریال
پیش سریال 35 و 86
دو سیمکارت ساپورت
کاملا قانونی
غیر شرکتی
تحویل فوری
دارای کد فعال سازی
قابلیت انتقال مالکیت
تعداد سریال دریافتی 1 جفت
مناسب تعمیرکاران و فروشگاه های کوچک
قیمت نهایی : 60.000 تومان
پلن ویژه
Extra
تومان 50.000 برای هر جفت سریال
پیش سریال 35 و 86
دو سیمکارت ساپورت
کاملا قانونی
غیر شرکتی
تحویل فوری
دارای کد فعال سازی
قابلیت انتقال مالکیت
تعداد سریال دریافتی 100 جفت
مناسب تعمیرکاران و فروشگاه های بزرگ
قیمت نهایی : 5.000.000 تومان
پلن اقتصادی
Pro
تومان 55.000 برای هر جفت سریال
پیش سریال 35 و 86
دو سیمکارت ساپورت
کاملا قانونی
غیر شرکتی
تحویل فوری
دارای کد فعال سازی
قابلیت انتقال مالکیت
تعداد سریال دریافتی 50 جفت
مناسب تعمیرکاران و فروشگاه های متوسط
قیمت نهایی : 2.750.000 تومان

ویژگی سرویس سریال ریجستر شده با کد فعال سازی

  • مهلت 14 روزه ثبت تعمیری از سایت همتا.
  • تمامی سریال های تعمیری موجود برای فروش به صورت قانونی بوده و تمامی عوارض گمرکی پرداخت شده است.
  • سریال های کد دار همگی از برد های غیر قابل تعمیر و خاموش بوده که قبلا به صورت قانونی وارد شده و تمامی عوارض گمرکی پرداخت شده است و مناسب استفاده تعمیرکاران برای تعمیر میباشد.
  • طبق قانون همتا هر سریال (IMEI) برای استفاده از یک شیار سیمکارت خواهد بود.
  • مسولیت هرگونه سوء استفاده از سریال ها به عهده تعمیرکار (خریدار) میباشد.

همراهان گرامی فروشگاه فون فیکس:

شما میتوانید درصورتی که نیاز به توضیحات بیشتر در مورد این سرویس دارید در ساعات کاری مندرج بر روی سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

همچنین جهت سهولت شما عزیزان میتوانید پس از ثبت نام در فروشگاه فون فیکس از قسمت تیکت پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.